Παραλίγο παρανάλωμα: Πολυτελές τζιπ με ρουμάνικες πινακίδες έκανε «γυαλιά καρφιά» βενζινάδικο στη Βούλα (vid)
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Τρίτης στην Άνω Βούλα όταν ένα αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε βενζινάδικο και πιο συγκεκριμένα στη Λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή 83.
Το αυτοκίνητο για άγνωστο μέχρι στιγμής, εξετράπη της πορείας του και έπεσε στο βενζινάδικο. Το πολυτελές τζιπ «ξήλωσε» τρεις αντλίες βενζίνης και κατέληξε στις κολόνες του στεγάστρου.
Λόγω του συστήματος ασφαλείας, δεν υπήρξε έκρηξη από την πρόσκρουση. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι τρεις επιβάτες δεν τραυματίστηκαν και μάλιστα διέφυγαν πεζή από το σημείο…
Διαβάστε επίσης:
- ΑΣΕΠ 6Κ/2023: Ξεκινούν οι αιτήσεις για 160 μόνιμες προσλήψεις
- Σεισμός Αργολίδα: Διχογνωμία καθηγητών: «Δεν ξέρουμε αν ήταν ο κύριος»
- 1 ώρα πριν Τέλος οι χρεώσεις για τις χειραποσκευές στις πτήσεις – Τι αλλάζει για εκατομμύρια ταξιδιώτες
- 2 ώρες πριν Ασβέστιο: Τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι σας λείπει και δεν πρέπει να αγνοήσετε
- 3 ώρες πριν Αναστάτωση στη Βραζιλία από μήνυμα για εξωγήινη εισβολή στα κινητά πολιτών

















