Ιδιοκτήτες AirBnB, προσοχή! Κινέζος άφησε φέσι 3.500 ευρώ ...στο λογαριασμό τηλεφώνου - Δείτε την «πατέντα»
Για να πάρεις πίσω τα χρήματα, πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα...!
Ένας υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας έπρεπε να …κάνει τηλέφωνα στη χώρα του, ωστόσο όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος δεν τον βόλευε το wifi, αλλά ήθελε να τηλεφωνεί μέσω σταθερού! Ο λογαριασμός όμως ήρθε στον ιδιοκτήτη αφού αποχώρησε ο Κινέζος και τώρα για να ξεμπλέξει θα πρέπει να μπλεχτεί με δικηγόρους τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κίνα.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων, Ανδρέας Χίου, είναι ο ιδιοκτήτης του ακινήτου που έπεσε θύμα και μίλησε για την περιπέτειά του στην ΕΡΤ.
«Ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και προφανώς χρειαζόταν το τηλέφωνο για συσκέψεις», εξήγησε. «Μάλλον δεν τον βόλευε το WiFi», επεσήμανε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «αντιληφθήκαμε το φέσι 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Είχε συνδέσει σταθερή συσκευή πάνω στο ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα επί ώρες στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλέφωνα». Από τον αναλυτικό κατάλογο που ζήτησε από τον πάροχο τηλεφωνίας όταν έλαβε τον λογαριασμό με τα 3.500 ευρώ, ο κ. Χίου είπε ότι «βγαίνει μια εταιρεία που μιλάνε κινέζικα, δεν έχω βρει κάποιον να μιλάει αγγλικά».
Όπως είπε ακόμη ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος, «το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς, γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης».
Όταν ρωτήθηκε αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του από τον Κινέζο απάντησε: «Για να πάρεις πίσω τα χρήματα, πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα και θα μπλέξεις χειρότερα».
Ο κ. Χίου είπε, επίσης, ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της Airbnb στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης, «αλλά προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια απάντηση». Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν περνάει στην εγγύηση».
Σε ερώτηση για το πώς μπορούν να προστατευθούν ιδιοκτήτες ακινήτων από αντίστοιχα φέσια, ο κ. Χίου απάντησε «αυτό που μου είπε ο πάροχος είναι να παίρνουμε κατευθείαν την εταιρεία τηλεφωνίας με την οποία συνεργαζόμαστε και να ζητήσουμε τηλεφωνικά να γίνει φραγή των εξερχομένων κλήσεων».
Σχετικά με τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ιδιοκτήτες ακινήτων από ενοικιαστές βραχυχρόνιας μίσθωσης, ο κ. Χίου είπε ότι «έχουν συμβεί πολλά προβλήματα ειδικά με το ρεύμα. Κυρίως με το air condition και τον θερμοσίφωνα που τον αφήνουν ανοιχτό όλο το 24ωρο».
Σύμφωνα με τον ίδιο, τελικά έγινε διακανονισμός με τον πάροχο για το φέσι των 3.500 ευρώ που «έπεσε κάτω από το μισό και το πληρώνω με δόσεις».
Διαβάστε επίσης: «Ελλάδα 2.0»: 1 στους 2 δεν θα κάνει διακοπές λόγω ακρίβειας