Απόβαση αγροτών στην Αθήνα
Στην Αθήνα κατεβαίνουν την προσεχή Τρίτη οι αγρότες, όπως αποφασίστηκε στην πανελλαδική σύσκεψη της Νίκαιας, καθώς έχουν εκφράσει ήδη την δυσαρέσκειά τους για τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση, και έχουν δηλώσει τις προηγούμενες ημέρες ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους. Επίσης στην σύσκεψη αποφασίστηκε πως όσοι μείνουν πίσω, θα προχωρήσουν σε κλείσιμο δρόμων και κομβικών σημείων σε διάφορα σημεία της χώρας.
Δείτε σχετικά: Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης για τους αγρότες (vid)
Σύμφωνα με πληροφορίες, αν και οι αρχικές συζητήσεις έκαναν λόγο για διαδήλωση χωρίς τρακτέρ, τελικά αποφασίστηκε η κάθοδος να γίνει εκτός από τρακτέρ, και με αυτοκίνητα και λεωφορεία.
Διαβάστε επίσης:
- 1 ώρα πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 1 ώρα πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 1 ώρα πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
















