Τάτι και Ζαχαρέα στα κόκκινα για τον Βαλεντίνο – Χλιδάτο πάρτι στη βίλα της Στεφανίδου (Pics)
Τον Άγιο Βαλεντίνο ντυμένες στα κόκκινα γιόρτασαν η Μάρα Ζαχαρέα και η Τατιάνα Στεφανίδου αλλά και με την Ιωάννα Μάνδρου και την Ιουλία Τσέτη, η οποία είναι πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων. Το πάρτι έγινε στο πολυτελές σπίτι της Τατιάνας Στεφανίδου και του Νίκου Ευαγγελάτου στην Κηφισιά.






Διαβάστε επίσης:
- 2 ώρες πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 2 ώρες πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 2 ώρες πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!













