Ανανέωση των συμβάσεων μέχρι τη μονιμοποίηση

Ανανέωση των συμβάσεων μέχρι τη μονιμοποίηση
Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι θα ενταχθούν στον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων μόνιμου προσωπικού του 2023

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επιβεβαίωσε την πρόθεση του να ανανεώσει τις συμβάσεις των εργαζομένων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που απασχολούνται στο πεδίο της αποκατάστασης επιπτώσεων φυσικών καταστροφών ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης.

Ο υπουργός επέμεινε ότι εφόσον οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι καλύπτουν τακτικές ανάγκες οι θέσεις αυτές θα πρέπει να ενταχθούν στον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων μόνιμου προσωπικού.

Ο κ. Βορίδης, σημείωσε μάλιστα, ότι στο προσεχές υπουργικό συμβούλιο που θα συνεδριάσει την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου με κύριο θέμα τον προγραμματισμό προσλήψεων του 2023, έχει εισηγηθεί αν γίνει δεκτό το αίτημα αυτό και το σύνολο αυτών των θέσεων να προκηρυχθούν ως μόνιμες θέσεις. Διαβεβαίωσε δε, ότι, θα ανανεώνονται οι συγκεκριμένες συμβάσεις μέχρι να ολοκληρωθεί η προκήρυξη ώστε να μην μείνει κενό το τμήμα.

Επιπλέον ο υπουργός αναφέρθηκε στην ευρύτερη στρατηγική του υπουργείου Εσωτερικών στο θέμα των προσλήψεων επισημαίνοντας ότι “το έκτακτο προσωπικό θα πρέπει να καλύπτει πραγματικά έκτακτες ανάγκες, ενώ σε περίπτωση που παρουσιάζεται μια σταθερή ανάγκη, αυτό θα οδηγεί σε προκήρυξη. 

Διαβάστε επίσης:

 

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr