ΒΙΝΤΕΟ – ΤΩΡΑ: Οι μαθητές ξαναγράφουν τα ονόματα των «57»
Μετά το μπάχαλο με τα ονόματα των «57» και τη λαϊκή οργή, τόσο ως προς τον Δήμο -αλλά και τον ίδιο τον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα– όσο και για τους άνδρες των ΜΑΤ που ποδοπατούσαν πάνω στα ονόματα των θυμάτων της ανείπωτης τραγωδίας, φοιτητές πήραν την απόφαση να ξαναγράψουν με κόκκινη μπογιά τα ονόματα της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Οι μαθητές ξαναγράφουν τα ονόματα των 57 θυμάτων που έσβησαν χθές.#τεμπη_εγκλημα pic.twitter.com/PnvL9O29ZP
— cunumalos (@cunnumalos) February 29, 2024
Δείτε σχετικά: Τέμπη:
- Δημόσια συγνώμη από την αντιδήμαρχο Αθηνών για το σβήσιμο των ονομάτων
- Έσβησαν τα ονόματα των 57… «αφού τα ποδοπάτησαν τα ΜΑΤ» (PICS & VIDEO)
- 56 λεπτά πριν Αναστάτωση στη Βραζιλία από μήνυμα για εξωγήινη εισβολή στα κινητά πολιτών
- 1 ώρα πριν Μεγάλος αστεροειδής πλησιάζει τη Γη το Σάββατο – Θα φαίνεται ακόμη και με κιάλια
- 2 ώρες πριν Σέρρες: Συνεχίζεται σήμερα (25/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου
















