Το Νοσοκομείο Καβάλας αποζημιώνει ασθενή με 200.000 ευρώ

Το Νοσοκομείο Καβάλας αποζημιώνει ασθενή με 200.000 ευρώ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η δικαιοσύνη έκρινε ότι το νοσοκομείο στην Καβάλα πρέπει να καταβάλλει αποζημίωση σε δικαιούχο και οι σχετικές διαδικασίες άρχισαν να τρέχουν. Ο λόγος όπως αναφέρεται είναι η ψυχική οδύνη που υπέστη, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, χωρίς να έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία.

Το ποσό θα δοθεί αρχικά στο Υπουργείο Υγείας, το οποίο στη συνέχεια, θα φροντίσει για την εξόφληση και την εκπλήρωση της δικαστικής απόφασης.

Όπως αποκαλύπτει η proininews.gr, στη σχετική απόφαση αναφέρεται πως, «η προαναφερόμενη επιχορήγηση, πραγματοποιείται για την καταβολή αποζημίωσης, σε εκτέλεση απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Κομοτηνής, προκειμένου να καταβληθούν τα επιδικασθέντα ποσά με το νόμιμο τόκο σε δικαιούχο, ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ψυχικής οδύνης».

Διαβάστε επίσης: ΣΤΑΣΥ: Αιτήσεις τώρα για 54 μόνιμες προσλήψεις στο μετρό

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr