Καλαμάτα: Οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στο λιμάνι
Οβίδα μήκους 80 εκατοστών εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (2/6) στο λιμάνι της Καλαμάτας, σημαίνοντας συναγερμό στις Αρχές.
Το αντικείμενο εντοπίστηκε -περίπου οξειδωμένο- στο βυθό του λιμανιού κατά τη διάρκεια εργασιών, με την επιφάνεια του καλυμμένη από φύκια. Όπως αναφέρει το τοπικό μέσο messinialive, πρόκειται για οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου από πλοίο, ηλικίας άνω των 85 ετών.

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απέκλεισε την περιοχή, ενώ παράλληλα ενημερώθηκε ειδικό κλιμάκιο Πυροτεχνουργών του Στρατού για την εξουδετέρωσή του.
- 8 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 16 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 40 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
















