Χάος στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»: Ταξιδιωτική «Οδύσσεια» για χιλιάδες επιβάτες
Εξωραΐζουν το αλαλούμ στελέχη του Αεροδρομίου
Οι δηλώσεις επιβατών στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» αποκαλύπτουν το χάος που επικρατεί, τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας του διεθνούς μπλακ άουτ στα πληροφοριακά συστήματα.
Επιβάτης με προορισμό τη Γερμανία ανέφερε ότι έφτασε στο αεροδρόμιο το πρωί, όμως το αεροπλάνο δεν προσγειώθηκε ποτέ. «Είμαστε εδώ από τις 08:00, πετάξαμε για Γερμανία αλλά μας γύρισαν πίσω. Τώρα περιμένουμε και κανείς δεν μας ενημερώνει».
Μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων στο «Ελ. Βενιζέλος» – Οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα
Ένας άλλος επιβάτης αποδίδει τις καθυστερήσεις σε παγκόσμιο μπλακ άουτ και ελπίζει σύντομα να αποκατασταθεί το πρόβλημα. «Ελπίζω η πτήση μου για Κωνσταντινούπολη να πραγματοποιηθεί σύντομα».
Ένας ακόμη επιβάτης ανέφερε ότι βρέθηκε στο αεροδρόμιο για πάνω από μία ώρα και η πτήση του για Λονδίνο ακυρώθηκε χωρίς καμία ενημέρωση. «Ζούμε και εργαζόμαστε στο Λονδίνο και τώρα μας είπαν ότι θα μας δώσουν δωμάτιο για τη νύχτα. Δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε», δηλώνει απογοητευμένος.
Ένας πολίτης με τη σύζυγό του και το μωρό τους αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω της καθυστέρησης. «Δεν μπορούμε να μείνουμε πολλές ώρες στο αεροδρόμιο με το παιδί. Χρειαζόμαστε επειγόντως δωμάτιο».
«Χάος» και αγανάκτηση – Μη διαχειρίσιμη η κατάσταση
Η κατάρρευση των συστημάτων της Microsoft έφερε το απόλυτο χάος με τους επιβάτες στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας να βρίσκονται εκτός ορίων περιμένοντας με τις ώρες τις πτήσεις τους. Σύμφωνα με καταγγελίες οι περισσότερες πτήσεις είχαν καθυστέρηση τουλάχιστον μιάμισης ώρας.
Ένα ακόμα πρόβλημα που αντιμετωπίζει τόσο το ίδιο το αεροδρόμιο και κυρίως οι δύσμοιροι επιβάτες είναι το άπειρο προσωπικό, το οποίο σύμφωνα πάλι με καταγγελίες προσελήφθη στον αερολιμένα την περίοδο του κορωνοϊού με …προσλήψεις εξπρές,γεγονός που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση που δεν είναι διαχειρίσιμη. Το «Βενιζέλος» αδυνατεί να διαχειριστεί τον όγκο των αφίξεων και των αναχωρήσεων, εδώ και πάρα πολύ καιρό, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία εκατομμυρίων επιβατών.
Μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχει δοθεί επίσημα απάντηση από την διοίκηση του αεροδρομίου αλλά υπάρχουν ήδη οι πρώτες διαρροές οι οποίες αναφέρουν ότι για τις εικόνες χάους ευθύνεται μεν το διεθνές μπλακ άουτ, ωστόσο επιτείνεται λόγω των τεράστιων ελλείψεων σε προσωπικό σε όλα τα επίπεδα και των νέων προγραμμάτων που έχουν εγκατασταθεί.
Εξωραΐζουν το αλαλούμ στελέχη του Αεροδρομίου
Την ίδια στιγμή, ωστόσο, στελέχη που μίλησαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, προσπαθούν να εξωραΐσουν την χαώδη κατάσταση, τονίζοντας ότι «η αεροπορική κίνηση διεξάγεται χωρίς προβλήματα» κάτι το οποίο δεν φαίνεται φυσικά στις εικόνες- ντοκουμέντα από επιβάτες που έχουν κατακλύσει τα κοινωνικά δίκτυα.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, μόνο ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε … παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κλπ).
- AEGEAN: Τα τεχνικά προβλήματα δεν έχουν επηρεάσει σημαντικά την επιχειρησιακή λειτουργία
«Η AEGEAN ενημερώνει ότι, όπως αποτυπώνεται και σε δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, λόγω των προβλημάτων σε πάροχο συστήματος antivirus, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις αερομεταφορές παγκοσμίως, χωρίς όμως να έχει επηρεαστεί σημαντικά η δική μας επιχειρησιακή λειτουργία.
Ωστόσο, λόγω των προβλημάτων που έχουν προκληθεί σε όλη την παγκόσμια αλυσίδα και σε συστήματα υποστήριξης, έχουν επηρεαστεί ορισμένες υπηρεσίες του site μας, ενώ ενδέχεται να επηρεαστούν και πτήσεις μας από και προς αεροδρόμια, των οποίων η λειτουργία έχει επηρεασθεί.
Οι επιβάτες μας μπορούν να ενημερώνονται από όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας», αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: