ΣΤΑΣΥ: «Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας του Μετρό»
Απάντηση σε δημοσίευμα
«Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας του Μετρό» αναφέρει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σε ανακοίνωση – απάντηση σημερινού δημοσιεύματος της εφημερίδας «Τα Νέα», το οποίο αναφέρεται σε «κίνδυνο για την ασφάλεια των συρμών».
Στο ίδιο θέμα είχε αναφερθεί με δημοσίευμά του το workenter.gr την 1η Νοεμβρίου 2024, που έκανε λόγο για «ρωγμές και φθορές σε σιδηροτροχιές».
Η ΣΤΑΣΥ τονίζει πως απορρίπτει τους ισχυρισμούς της εφημερίδας, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Ταυτόχρονα τονίζει πως ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα με ανακοίνωση της αναφορικά με την προκήρυξη των διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:
«Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του».
Στην πραγματικότητα, λοιπόν, η ΣΤΑΣΥ με την ανακοίνωση – απάντησή της επιβεβαιώνει μέσω της… διάψευσης το πρόβλημα στις ράγες και την ανάγκη αποκατάστασης.