Στρεπτόκοκκος: Σε καθεστώς υγειονομικής επιτήρησης από τον ΕΟΔΥ η Ηλεία
Σε καθεστώς υγειονομικής επιτήρησης η Ηλεία, με κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να βρίσκεται στον νομό μετά την καταγραφή δύο θανάτων και ισάριθμων νοσηλειών από διεισδυτικό στρεπτόκοκκο. Οι δύο ασθενείς νοσηλεύονται σε καλή κατάσταση και πιθανόν από Δευτέρα να πάρουν εξιτήριο.
Σύμφωνα με το ertnews.gr, σε αυξημένη επαγρύπνηση είναι οι υγειονομικές αρχές και για την πρόληψη και τον έγκαιρο εντοπισμό τυχόν κρουσμάτων της ευλογιάς των πιθήκων, μετά τη διασπορά τους και στην Ευρώπη.
Ο ΕΟΔΥ επισημαίνει ότι ενδείκνυται ο εμβολιασμός στις ομάδες υψηλού κινδύνου στα νοσοκομεία «Αττικόν» και «Ανδρέας Συγγρός», ενώ το επόμενο διάστημα θα λειτουργήσουν άλλα πέντε εμβολιαστικά κέντρα σε όλη τη χώρα.
Διαβάστε επίσης:
- Χωρίς εισοδηματικά κριτήρια το νέο «Εξοικονομώ» – Τι προβλέπει
- Χαλκιδική: Άγριο επεισόδιο με πυροβολισμούς σε beach bar
- 2 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 2 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 12 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















