Πρόκληση! Υποψήφιος δήμαρχος Κωνσταντινούπολης είπε «πατρίδα του» την Ξάνθη και την Κομοτηνή
Μια πρόκληση μεγαλοϊδεαλισμού από τον υποψήφιο δήμαρχος της Κωνσταντινούπολης και εκλεκτού του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, Μουράτ Κουρούμ, τον οποίο οι δημοσκοπήσεις φέρνουν δεύτερο πίσω από τον Εκρέμ Ιμάμογλου, ταράσσει και πάλι τα νερά.
Μιλώντας σε εκδήλωση, ανέφερε πως «Κωνσταντινούπολη είναι και η Ξάνθη και η Κομοτηνή», ενώ ανέφερε και άλλες βαλκανικές πόλεις.
Ο Μουράτ Κουρούμ συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Η Οθωμανική αυτοκρατορία αναπτύχθηκε σαν πλάτανος στα Βαλκάνια, που είναι η πατρίδα μας. Ως εκ τούτου, Βαλκάνια και Τουρκία είναι αδιαχώριστα. Ο πόνος σας είναι και δικός μας, η θλίψη σας και δική μας, η μοίρα σας και δική μας» είπε αρχικά και πρόσθεσε: «Κωνσταντινούπολη είναι το Σεράγεβο, Κωνσταντινούπολη είναι τα Σκόπια, Κωνσταντινούπολη είναι η Κομοτηνή, Κωνσταντινούπολη είναι η Ξάνθη. Κωνσταντινούπολη είναι η σύνοψη των Βαλκανίων, η πατρίδα όλων μας».
Διαβάστε επίσης:
- Βουλή: Μάχη για τα Τέμπη και επιμονή Τριαντόπουλου: «Δεν υπήρχε μπάζωμα»
- 12χρονη – Κολωνός: «Η μαμά μου είναι αθώα, με αφήσατε μόνη μου»!
- 1 ώρα πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 1 ώρα πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 1 ώρα πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες


















