Απεργία: Ολοκληρώθηκε η πορεία – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας καθώς ολοκληρώθηκαν οι πορείες διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν ομοσπονδίες, συνδικάτα και σωματεία στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης γενικής απεργίας.
Απροσπέλαστο για ώρες έμεινε το κέντρο της Αθήνας από τις συγκεντρώσεις και τις πορείες των εργαζομένων που διεκδικούν αυξήσεις στους μισθούς, μέτρα για την ακρίβεια και συλλογικές συμβάσεις, διαμαρτυρόμενοι για το ακριβό κόστος ζωής. Οι στάσεις εργασίας στα Μέσα Μεταφοράς δυσκόλεψαν τις μετακινήσεις.
- Μόλις τώρα Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 4 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες
- 10 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»
















