Αυτιάς για αύξηση ρεύματος: «Είχαμε συννεφιά, οι νοικοκυρές βάζαν το βράδυ πλυντήρια»
Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Αυτιάς έχει την εξήγηση για την αύξηση των τιμών του ρεύματος… «Είχαμε συννεφιά»!
Σε μια αμίμητη δήλωση ο Γιώργος Αυτιάς, εξήγησε γιατί το ρεύμα θα ακριβύνει…
«Ναι, αλλά γιατί γίνεται αυτό; Γιατί το Μάιο είχαμε συννεφιά και οι γυναίκες έρχονταν κατάκοπες απ τις δουλειές τους και βάζανε πλυντήριο όλες μαζί το βράδυ. Ενώ τώρα που έχουμε ήλιο …!
Διαβάστε επίσης:
- 13 λεπτά πριν Τι αλλάζει με τις χάρτινες αποδείξεις στα βενζινάδικα
- 31 λεπτά πριν «Με νευρίασαν τα παιδιά μου» είπε η 43χρονη που έβαλε δύο φωτιές στη Κερατέα
- 42 λεπτά πριν Μπαμπά, σ’ αγαπώ: Αποκαλύψεις, συγκρούσεις και δύσκολες αλήθειες στο νέο επεισόδιο



















