Θέσεις εργασίας
Wind: Θέσεις για υπαλλήλους οκτώ ειδικοτήτων
Προσόντα και φόρμα υποβολής βιογραφικού
Η Wind Hellas επιλέγει προσωπικό οκτώ ειδικοτήτων.
21/05/2021 | 07:10
Η Wind Hellas επιλέγει προσωπικό οκτώ ειδικοτήτων.
Η WIND Ελλάς είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συνεχίζει να εξελίσσεται και να επενδύει σε υποδομές, εκσυγχρονίζοντας το δίκτυό της σε όλη την Ελλάδα.
Αυτό το διάστημα ζητά υποψηφίους οκτώ ειδικοτήτων.
Συγκεκριμένα θα προσληφθούν:
- Mobile Data Service Engineer – Πτυχίο Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών, γνώση EPC core network, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, επικοινωνιακές δεξιότητες, γνώση Linux
- Terminals Engineer – Πτυχίο Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση DSL networks, καλή γνώση VOIP protocols και TR-069, γνώση IPv4/v6
- Product Manager – Πτυχίο Μάρκετινγκ ή Οικονομικών ή Μηχανικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη σκέψη, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office αναλυτική σκέψη
- Fiber Optic Implementation Engineer – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ, εμπειρία στην ανάπτυξη PON, άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση Autocad και ArcGIS, γνώση Microsoft Office, εμπειρία 4 χρόνων στην ανάπτυξη OSP / ISP, δίπλωμα οδήγησης
- Senior Regulatory & Interconnection Specialist – Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office
- NMC Operator – Πτυχίο Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών, εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office
- IS Engineer – Αντίστοιχο πτυχίο, εμπειρία 8 χρόνων σε ανάλογη θέση, καλή γνώση VMware, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση Windows & Linux OS, καλή γνώση Nginx και IIS, γνώση Dockers και Kubernetes
- Application Software Engineer – Πτυχίο Πληροφορικής, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση SQL και Oracle PL/SQL, εμπειρία Linux, γνώση J2EE / RESTful APIs και Python
Όλες οι παραπάνω θέσεις αφορούν στην Αθήνα.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.