Θεσσαλονίκη: Μοτοσυκλετιστής εμβόλισε μηχανή της Ομάδας Ζ
Αστυνομικός της Ομάδας Ζ τραυματίστηκε όταν έπεσε πάνω του μοτοσικλέτα που κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (08/10) στην περιοχή του Κορδελιού, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, δύο περιπολούντες αστυνομικοί της Ομάδας Ζ έκριναν ύποπτη την κίνηση ενός μοτοσικλετιστή που κινούνταν στην οδό Γ. Παπανδρέου. Επιχείρησαν να τον ακινητοποιήσουν ανακόπτοντας την πορεία του.
Εκείνος φέρεται να τους αγνόησε, επιτάχυνε και εμβόλισε με τη μηχανή του τον έναν από τους δύο αστυνομικούς. Στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή πεζός, εγκαταλείποντας το δίκυκλό του.
Αμέσως δόθηκε σήμα στις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν κοντά στο σημείο τους πρόσκρουσης για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του αναβάτη.
Ο ένας από τους δύο αστυνομικούς τραυματίστηκε στο πόδι και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
- 9 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 18 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 41 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
















