Θεσσαλονίκη: Κοριτσάκι έφυγε από παιδικό σταθμό χωρίς να το καταλάβει κανείς
Ένα κοριτσάκι μόλις 2 ετών διέφυγε από παιδικό σταθμό της Θεσσαλονίκης χωρίς να γίνει αντιληπτό από κανέναν, το πρωί της Δευτέρας 26/8, και εθεάθη να περπατά μόνο του στο δρόμο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, η βρεφονηπιοκόμος παρέλαβε το κοριτσάκι και το οδήγησε σε αίθουσα απασχόλησης. Οι Αρχές, προχώρησαν στη σύλληψη της 26χρονης βρεφονηπιοκόμου, με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Το κοριτσάκι, είναι καλά στην υγεία του και έχει παραδοθεί στη μητέρα του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- 5 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 8 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 16 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες















