Θέσεις εργασίας σε έξι περιοχές από την Leroy Merlin (Links)
Ειδικότητες - Φόρμα υποβολής βιογραφικού
Η Leroy Merlin ενισχύεται με προσωπικό 14 ειδικοτήτων σε έξι περιοχές.
Συγκεκριμένα:
- Customer Experience Specialist (Μαρούσι)
- Sales Specialist – Τμήμα Κήπου (Ελ. Βενιζέλος)
- Υπεύθυνος Συντήρησης και Ασφάλειας Καταστήματος (Πυλαία Θεσσαλονίκης, Λάρισα)
- Reception Specialist (Κεντρικά Γραφεία)
- Project Manager/Civil Engineer (Κεντρικά Γραφεία)
- Warehouse Specialist/Οδηγοί Κλαρκ (Κέντρο Διανομής)
- Ταμίες (Πειραιώς, Λάρισα)
- Store Renovation Specialist (Λάρισα, Πυλαία Θεσσαλονίκης, Αττική)
- Sales Specialist – Τμήμα Οικοδομικών Υλικών (Κηφισός)
- Υπάλληλος Αποθήκης (Ελ. Βενιζέλος)
- Sales Specialist – Τμήμα Φωτιστικών Υλικών (Μαρούσι)
- Sales Specialist – Σύμβουλος Πωλήσεων για Εποχικά Είδη (Βασ. Σοφίας)
- Sales Specialist – Τμήμα Διακόσμησης (Μαρούσι)
- DIY Tutor Specialist (Πυλαία Θεσσαλονίκης)
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις, την πλήρη περιγραφή των θέσεων και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία
Το ξεκίνημα της Leroy Merlin στη Γαλλία και η ανάπτυξη των καταστημάτων στον κόσμο.
Το 1923, ο Adolphe Leroy και η Rose Merlin, σύζυγοι και συνέταιροι, ανοίγουν ένα κατάστημα με αμερικάνικα στοκ.
Έτσι ξεκινά η ανάπτυξη σε όλη τη χώρα και τα καταστήματα Leroy Merlin πολλαπλασιάζονται.
Η Leroy Merlin γίνεται διεθνής το 1989 με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην Ισπανία, στο Leganés, νότια της Μαδρίτης.
Σιγά σιγά, τα καταστήματα εξαπλώνονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, στη Ρωσία, στη Βραζιλία, και στην Κίνα.
Το 2011 ανοίγει και το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο, στην περιοχή της Λευκωσίας, με πάνω από 40.000 προϊόντα στη διάθεση των πελατών μας.
Η Leroy Merlin δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τον Ιούνιο 2005.
Μετά από μια μελέτη σε βάθος της κατοικίας και των συνηθειών των κατοίκων, η Leroy Merlin Ελλάδας άνοιξε το πρώτο της κατάστημα τον Μάρτιο 2007 στο εμπορικό πάρκο του διεθνούς αεροδρομίου της Αθήνας.
Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους.
Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.