Σοκ στο Άγιο Όρος: Άτυχοι τουρίστες κατέληξαν στο νοσοκομείο
Στο νοσοκομείο κατέληξε μια ομάδα τουριστών στο Άγιο Όρος, την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024, μετά από κατανάλωση δηλητηριωδών μανιταριών.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το thesstoday.gr, πρόκειται για 11 Ρουμάνους τουρίστες, οι οποίοι έφαγαν τα μανιτάρια και στη συνέχεια εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι τους άτυχους τουρίστες παρέλαβαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.
Κάποιοι μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Πολύγυρου και οι υπόλοιποι στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
- 3 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 10 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 10 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος















