Θέσεις εργασίας
Praktiker: Αγγελίες για εργασία σε 13 σημεία
Ζητούνται υπάλληλοι δέκα ειδικοτήτων - Τα προσόντα
Η Praktiker Hellas προσλαμβάνει υπαλλήλους δέκα ειδικοτήτων σε 13 περιοχές.
20/03/2022 | 08:08
Η Praktiker Hellas προσλαμβάνει υπαλλήλους δέκα ειδικοτήτων σε 13 περιοχές.
Η Praktiker Hellas ηγέτιδα στο ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991.
Η δυναμική της παρουσία και πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την όλο και πιο αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της, με σημαία τη βέλτιστη αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτή τη φορά ενισχύεται με προσωπικό δέκα ειδικοτήτων σε 13 περιοχές.
Αναλυτικά θα προσληφθούν:
- Store Department Manager (Ξάνθη, Λάρισα, Αθήνα, Ρόδος) – Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλεγίου, εμπειρία 2 ετών σε ανάλογη θέση ευθύνης σε κατάστημα λιανικής πώλησης, καλή χρήση προγραμμάτων MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας / οργάνωσης και διοίκησης ομάδας
- Purchasing Assistant (Αθήνα) – Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση ευθύνης, γνώση προγραμμάτων MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου
- Product Range Manager (Αθήνα) – Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου, επαγγελματισμός
- Payroll Junior Specialist (Αθήνα) – Ανώτερης ή ανώτατης σχολής κατά προτίμηση με κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Οικονομικά, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, ικανοποιητική γνώση νομοθεσίας εργατικών και ασφαλιστικών θεμάτων, γνώση MS Office, καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Deputy Store Manager (Ηράκλειο Κρήτης) – Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλέγιο, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη ικανότητα διοίκησης / οργάνωσης και υψηλές επικοινωνιακές δεξιότητες
- Construction & Facilities Specialist (Αθήνα) – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πολιτικού Μηχανικού ή Αρχιτέκτονα, εμπειρία 3 χρόνων σε δομικά έργα, γνώση διεκπεραίωσης φακέλων προς Υπηρεσίες Δόμησης, καλή χρήση AutoCAD και Archicad, γνώση MS Office
- Junior Developer (Αθήνα) – Πτυχίο Ανώτερης – Ανώτατης σχολής κατεύθυνσης Πληροφορικής, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση C# και ADO.NET, βασικές γνώσεις σε SQL / MS SQL Server / ASP.NET Core Web Apps, γνώση Microsoft Office, καλή γνώση Αγγλικών, αναλυτική σκέψη
- B2B Sales Specialist (Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ρόδος) – Απόφοιτος ΙΕΚ/Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή χρήση προγραμμάτων Ms Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη πελατοκεντρική αντίληψη, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και ανάληψης πρωτοβουλιών, δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου (Κατηγορία Β)
- Χειριστές Κλάρκ/Υπάλληλοι Αποθήκης (Πάτρα) – Κάτοχος άδειας χειριστή πετρελαιοκίνητου κλάρκ, εμπειρία 2 ετών σε ανάλογη θέση, ακεραιότητα και τήρηση διαδικασιών, ανεπτυγμένη ικανότητα οργάνωσης και προγραμματισμού εργασιών
- Προσωπικό Καταστημάτων (Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Ιωάννινα, Βόλος, Καλαμάτα, Πάτρα, Μάνδα, Παλλήνη, Ρόδος) – Απολυτήριο Λυκείου, επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης, προσοχή στη λεπτομέρεια
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις ενεργές αγγελίες και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.