Leroy Merlin: Προσλήψεις για οκτώ ειδικότητες
Στείλτε άμεσα το βιογραφικό σας
Η Leroy Merlin ενισχύεται με προσωπικό οκτώ ειδικοτήτων σε έξι περιοχές.
Συγκεκριμένα:
- Services Sales Representative (Θεσσαλονίκη)
- Services Sales Representative (Αθήνα)
- Services Project Management Officer (Κεντρικά Γραφεία)
- Sales Specialist Σύμβουλο Πωλήσεων για εποχιακή απασχόληση (Βασ. Σοφίας)
- Sales Specialist (Πώληση) Τμήμα Εργαλείων (Πειραιώς)
- Sales Specialist (Πώληση) Τμήμα Εργαλείων (Μαρούσι)
- Sales Specialist (Πώληση) Τμήμα Ηλεκτρολογικό (Μαρούσι)
- Sales Specialist (Πώληση) Τμήμα Ξυλείας (Μαρούσι)
- Contact Center Specialist (Κεντρικά Γραφεία))Customer Experience Specialist Ταμείο (Βασιλίσσης Σοφίας)
- Υπάλληλοι Αποθήκης/Διαχείριση Εμπορευμάτων (Μαρούσι)
- Υπάλληλοι Αποθήκης/Ανατροφοδότηση Ραφίου (Πειραιώς)
- Υπάλληλοι Αποθήκης/Ανατροφοδότηση Ραφίου (Βασ. Σοφίας)
- Υπεύθυνος Συντήρησης και Ασφάλειας Καταστήματος (Κηφισός)
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις, την πλήρη περιγραφή των θέσεων και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Το ξεκίνημα της Leroy Merlin στη Γαλλία και η ανάπτυξη των καταστημάτων στον κόσμο.
Το 1923, ο Adolphe Leroy και η Rose Merlin, σύζυγοι και συνέταιροι, ανοίγουν ένα κατάστημα με αμερικάνικα στοκ.
Έτσι ξεκινά η ανάπτυξη σε όλη τη χώρα και τα καταστήματα Leroy Merlin πολλαπλασιάζονται.
Η Leroy Merlin γίνεται διεθνής το 1989 με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην Ισπανία, στο Leganés, νότια της Μαδρίτης.
Σιγά σιγά, τα καταστήματα εξαπλώνονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, στη Ρωσία, στη Βραζιλία, και στην Κίνα.
Το 2011 ανοίγει και το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο, στην περιοχή της Λευκωσίας, με πάνω από 40.000 προϊόντα στη διάθεση των πελατών μας.
Η Leroy Merlin δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τον Ιούνιο 2005.
Μετά από μια μελέτη σε βάθος της κατοικίας και των συνηθειών των κατοίκων, η Leroy Merlin Ελλάδας άνοιξε το πρώτο της κατάστημα τον Μάρτιο 2007 στο εμπορικό πάρκο του διεθνούς αεροδρομίου της Αθήνας.
Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους.
Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.