Κτηνωδία στη Σαντορίνη: Έδεσαν άλογο και το άφησαν να πεθάνει από τη δίψα (ΦΩΤΟ)
Στη Σαντορίνη, η εικόνα ενός αλόγου ή ενός γαϊδουριού είναι συνδεδεμένη με την παράδοση και τον τουρισμό. Αυτή η τόσο όμορφη εικόνα έρχεται να αμαυρωθεί από μία αδιανόητη κτηνωδία όπου ένα άλογο εντοπίστηκε νεκρό και δεμένο σε δέντρο.
Το τραγικό περιστατικό δημοσιεύθηκε στην ομάδα Pet Alert Santorini (Lost & Found Pets) στο Facebook, στην οποία φαίνεται το άτυχο ζώο να κείτεται νεκρό, στην περιοχή της Περίσσας.

Σύμφωνα με τα όσα γράφονται, άγνωστοι έδεσαν το άλογο σε σημείο κάτω από τον καυτό ήλιο, που δεν έφτανε καν να πιει νερό.
Διαβάστε επίσης: ΣΟΚ: Λευκός καρχαρίας βρέθηκε στη χώρα μας – Δείτε που (pic, vid)
- 7 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 14 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 19 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
















