Κτηνωδία στη Σαντορίνη: Έδεσαν άλογο και το άφησαν να πεθάνει από τη δίψα (ΦΩΤΟ)

Κτηνωδία στη Σαντορίνη: Έδεσαν άλογο και το άφησαν να πεθάνει από τη δίψα (ΦΩΤΟ)

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στη Σαντορίνη, η εικόνα ενός αλόγου ή ενός γαϊδουριού είναι συνδεδεμένη με την παράδοση και τον τουρισμό. Αυτή η τόσο όμορφη εικόνα έρχεται να αμαυρωθεί από μία αδιανόητη κτηνωδία όπου ένα άλογο εντοπίστηκε νεκρό και δεμένο σε δέντρο.

Το τραγικό περιστατικό δημοσιεύθηκε στην ομάδα Pet Alert Santorini (Lost & Found Pets) στο Facebook, στην οποία φαίνεται το άτυχο ζώο να κείτεται νεκρό, στην περιοχή της Περίσσας.

Σύμφωνα με τα όσα γράφονται, άγνωστοι έδεσαν το άλογο σε σημείο κάτω από τον καυτό ήλιο, που δεν έφτανε καν να πιει νερό.

Διαβάστε επίσης: ΣΟΚ: Λευκός καρχαρίας βρέθηκε στη χώρα μας – Δείτε που (pic, vid)

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review
Arrow Ροή Ειδήσεων

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr