Κάθε μήνα οι μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ
Οδηγίες προς τους καταναλωτές
Ξεκινά σταδιακά η καταμέτρηση των παροχών σε μηνιαία βάση, η οποία και θα ολοκληρωθεί σε πανελλαδικό επίπεδο έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Στο πλαίσιο αυτό παρακαλούνται όλοι οι καταναλωτές να: Διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Δείτε: Αλαλούμ! Αλλαγές στα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος
Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:
- Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
- Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
- Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.
Διαβάστε επίσης: