Κασσελάκης, Ανδρουλάκης, Κόκκαλης στις εξέδρες για τον Ολυμπιακό (ΕΙΚΟΝΕΣ & ΒΙΝΤΕΟ)
Τη μεγαλειώδη νίκη του Ολυμπιακού επί της Φιορεντίνα και την κατάκτηση του Conference League πανηγύρισαν κι αρκετοί πολιτικοί που βρέθηκαν στις εξέδρες της OPAP Arena.
Δείτε σχετικά: Ο θρίαμβος του Ολυμπιακού γιορτάστηκε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας – «Κάηκε» ο Πειραιάς
Το «παρών» έδωσε ο Στέφανος Κασσελάκης, ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο Πέτρος Κόκκαλης, ο Ανδρέας Λοβέρδος αλλά και η Νίνα Κασιμάτη.
Διαβάστε επίσης:
- Αυτή είναι η διαθήκη του Βασίλη Καρρά – Πού αφήνει τι
- Τούνη σε φόλοουερ: Δεν φταίω που δεν έχεις λεφτά για το σουπερμάρκετ
Περισσότερα:
- 2 λεπτά πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
- 4 λεπτά πριν Παιχνίδια Εκδίκησης: Εξαφανίζεται ο Κωστής – Τι θα δούμε απόψε
- 14 λεπτά πριν Πυροβόλησε στον αέρα μπροστά σε 1.500 άτομα και συνελήφθη
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!


















