Κασσελάκης, Ανδρουλάκης, Κόκκαλης στις εξέδρες για τον Ολυμπιακό (ΕΙΚΟΝΕΣ & ΒΙΝΤΕΟ)
Τη μεγαλειώδη νίκη του Ολυμπιακού επί της Φιορεντίνα και την κατάκτηση του Conference League πανηγύρισαν κι αρκετοί πολιτικοί που βρέθηκαν στις εξέδρες της OPAP Arena.
Δείτε σχετικά: Ο θρίαμβος του Ολυμπιακού γιορτάστηκε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας – «Κάηκε» ο Πειραιάς
Το «παρών» έδωσε ο Στέφανος Κασσελάκης, ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο Πέτρος Κόκκαλης, ο Ανδρέας Λοβέρδος αλλά και η Νίνα Κασιμάτη.
Διαβάστε επίσης:
- Αυτή είναι η διαθήκη του Βασίλη Καρρά – Πού αφήνει τι
- Τούνη σε φόλοουερ: Δεν φταίω που δεν έχεις λεφτά για το σουπερμάρκετ
Περισσότερα:
- 54 λεπτά πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 1 ώρα πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 1 ώρα πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!

















