ΕΟΔΥ- Λαμία: Το βακτήριο του σταφυλόκοκκου βρέθηκε στα δείγματα των σχολικών γευμάτων
Θετικά στο βακτήριο του σταφυλόκοκκου (Staphylococcus aureus) βρέθηκαν τα δείγματα τροφίμων που κατανάλωσαν τα παιδιά δημοτικών σχολείων στη Λαμία και αναλύθηκαν σε εργαστήρια.
Στα δείγματα που εστάλησαν στο περιφερειακό εργαστήριο δημόσιας υγείας του ΕΟΔΥ στη Θεσσαλία απομονώθηκε σταφυλόκοκκος που παράγει τοξίνη, σε δέκα δείγματα φαγητού, συνεπώς η έξαρση κρουσμάτων οφείλεται σε τοξίνη του παράγει ο σταφυλόκοκκος. Η εργαστηριακή και επιδημιολογική διερεύνηση συνεχίζεται.
Πηγή: ertnews.gr
Διαβάστε επίσης:
- Λαμία: Λίγο πριν τον έλεγχο του ΕΦΕΤ η φωτιά στο εργοστάσιο της εταιρείας “Γιαννίτση”
- «Στάχτη» το εργοστάσιο στην ΒΙΠΕ Λαμίας – Είχε δώσει τα γεύματα στα παιδιά που έπαθαν τροφική δηλητηρίαση
- Λαμία: Μαζική τροφική δηλητηρίαση μαθητών από σχολικά γεύματα
- 4 λεπτά πριν Τι απαντά η Καρυστιανού για τις αποχωρήσεις από το κόμμα της
- 16 λεπτά πριν Παραδίδεται τμήμα του αυτοκινητόδρομου Καλαμπάκα – Γρεβενά (εικόνες)
- 20 λεπτά πριν Grand Hotel: Η Αλίκη φτάνει στην εκκλησία, αλλά η χαρά μετατρέπεται σε εφιάλτη
















