Επικαιρότητα
e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη μέσω myEFKALive
Ποιους αφορά και πως κλείνετε το ψηφιακό ραντεβού
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ)
07/10/2021 | 11:05
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ)
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ)
Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης ώστε να ωφεληθείτε από παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Παρέχονται οι υπηρεσίες που ακολουθούν από τα τμήματα:
Διοικητικό – Πληροφόρηση Πολιτών
Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:
- το ονοματεπώνυμό σας
- την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
- το τηλέφωνο επικοινωνίας σας
- τον ΑΜΚΑ σας
- τη διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κώδικα κατοικίας σας
Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς.
Στην τηλεδιάσκεψη όμως θα πρέπει να είστε εσείς.
Εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι χωρικής αρμοδιότητας των παρακάτω περιφερειών:
- Νοτίου Αιγαίου
- Βορείου Αιγαίου
- Δυτ. Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Λευκάδας
- Ηπείρου & Κέρκυρας
Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε τις προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά για υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του myEFKAlive.