Αττική Οδός: Φθηνότερα τα διόδια από την Κυριακή
Από την προσεχή Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, μειώνεται το αντίτιμο των διοδίων από 2,8 ευρώ σε 2,5 ευρώ, ενώ για πρώτη φορά επιβάλλεται μόνιμη απαλλαγή από την καταβολή διοδίων για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν σε άτομα με αναπηρία.
Η μείωση αυτή συμπίπτει χρονικά με τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης της Αττικής Οδού. Η ΝΔ υπερψήφισε χθες στη Βουλή τον σχετικό νόμο, το ΠΑΣΟΚ ψήφισε “παρών”, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα καταψήφισαν.
Αττική Οδός: Τι προβλέπει η νέα Σύμβαση Παραχώρησης
Το ελληνικό Δημόσιο αναμένεται να εισπράξει σήμερα Παρασκευή 3,27 δισ. ευρώ, το υψηλότερο ποσό που έχει εισπραχθεί ποτέ από την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ, ενώ η σωρευτική ωφέλεια εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 7 δισ. ευρώ σε ορίζοντα 25 ετών.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισήμανε χθες στη Βουλή ότι διασφαλίζεται η απασχόληση των εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο, ενώ προβλέπονται επενδύσεις ύψους 380 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Αττικής Οδού.
- 4 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 5 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 13 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις















