Από αύριο το «Καλάθι του μαθητή» -Μέχρι πότε θα ισχύει, τι περιλαμβάνει
Τι δεν μπαίνει στο καλάθι
Από αύριο, Τετάρτη 28 Αυγούστου μέχρι και τις 15 Οκτωβρίου πρόκειται να τεθεί σε ισχύ το «Καλάθι του μαθητή», όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος συγκάλεσε την Πέμπτη σύσκεψη για το «Καλάθι του Μαθητή» και απευθυνόμενος στους φορείς της αγοράς τόνισε ότι είναι απόλυτη ανάγκη να στηριχθεί την ελληνική οικογένεια και τα παιδιά της σχολικής ηλικίας να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα για τα μαθήματά τους. «Πρέπει να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια μείωσης του κέρδους και οι τιμές να είναι καλύτερες από πέρυσι», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι δεν δικαιολογείται καμία ανατίμηση στα σχολικά είδη.
«Για το σκοπό αυτό συγκροτούμε το καλάθι με τα σχολικά είδη από τις 28 Αυγούστου έως τις 15 Οκτωβρίου», σημείωσε και επισήμανε πως «τα σχετικά προϊόντα εντάσσονται στις διατάξεις για το πλαφόν κέρδους και για αυτό θα υπάρξουν άμεσα έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ».
Το ανώτερο πρόστιμο για σχετικές παραβάσεις έχει πενταπλαστιαστεί και έχει ανέβει στα 5 εκατ. ευρώ μετά από νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης.
Τα προϊόντα που εντάσσονται στο «Καλάθι του Μαθητή»
- Σχολικές τσάντες
- Κασετίνες
- Τετράδια / μπλοκ (και ετικέτες τετραδίων και καλύμματα)
- Μολύβια ξύλινα ή μηχανικά
- Χρωματιστοί μαρκαδόροι / ξυλομπογιές
- Στυλό
- Γόμες
- Ξύστρες
- Διαβήτες
- Χάρακες (σετ γεωμετρικών οργάνων)
- Φωτοτυπικό χαρτί
Τι δεν μπαίνει στο καλάθι
Η σχολική λίστα δεν εξαντλείται στη γραφική ύλη και στα αναλώσιμα, αφού συνήθως περιλαμβάνει και άλλα είδη, όπως σχολικά βοηθήματα, είδη ζωγραφικής και χειροτεχνίας, ξενόγλωσσα βιβλία, φόρμες γυμναστικής και άλλα συμπληρωματικά προϊόντα και δραστηριότητες, οι τιμές των οποίων δεν συμπεριλαμβάνονται στο καλάθι, τονίζει ο κος Κορκίδης.
«Πρέπει να δώσουμε κίνητρα με προσιτές τιμές, όλον τον χρόνο στους εγχώριους διαχρονικούς πελάτες μας, ώστε να επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους, είτε φυσικά, είτε ψηφιακά από τα ράφια ελληνικών καταστημάτων. Ο συνδυασμός εκπτώσεων, προσφορών και καλαθιών λειτουργεί υπέρ των καταναλωτών», δηλώνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
Διαβάστε επίσης: