Αλήθειες και... ψέματα από την επίσκεψη του υπουργού Εργασίας στην Κόρινθο
Στη... σέντρα η γενική διευθύντρια
Επικοινωνιακού τύπου πρωτοβουλίες λαμβάνει ο Κωστής Χατζηδάκης. Τελευταίο… παράδειγμα η επίσκεψή του την Δευτέρα στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Κόρινθο. Ο υπουργός Εργασίας, μπορεί να διαπίστωσε τις «απαράδεκτες» όπως ο ίδιος τις χαρακτήρισε, συνθήκες που αναγκάζονται να δουλεύουν οι εργαζόμενοι εκεί, αλλά λύσεις δεν έδωσε.
Περιορίστηκε σε μια καταγγελτικού λόγου ανάρτηση στα social media, γνωστοποιώντας, μεταξύ άλλων, ότι στέλνει για πειθαρχικό έλεγχο την γενική διευθύντρια του ΠΥΣΥ Πελοποννήσου επειδή δεν λειτουργούν τα κλιματιστικά, αν και βρισκόμαστε στο κατακαλόκαιρο και επειδή εμφανίζονται καθυστερήσεις στα αναλώσιμα υλικά. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική…
Η συντήρηση των κτιρίων που έχει στη διάθεσή του το Δημόσιο, είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη ή υπάρχει σύμβαση με τον όποιον ιδιώτη. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η διεύθυνση ΠΥΣΥ δεν μπορεί να φέρει ευθύνη για την συντήρησή του.
Ακόμα και στο ενδεχόμενο να ζητηθούν ευθύνες από την αρμόδια διεύθυνση των τεχνικών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ στα κεντρικά, όπως επίσης ζήτησε ο κ. Χατζηδάκης, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επίσης ανέφικτο να συμβεί. Ο λόγος είναι ότι στην περιοχή ευθύνης που βρίσκεται η Κόρινθος, δεν υπάρχει τεχνική υπηρεσία. Άρα, «τα κεντρικά» όπως διατείνεται ο υπουργός Εργασίας, δεν έχουν στην πράξη με ποιον να συνεννοηθούν!
Ουσιαστικά, με αυτή τη δημόσια τοποθέτηση, ο υπουργός Εργασίας «βγάζει στη σέντρα» μια διευθύντρια ενός παραρτήματος του Φορέα, η οποία χωρίς να το έχει ζητήσει και χωρίς να το θέλει, έχει αναλάβει αυτό το πόστο. Η ίδια, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, κατέχει τη διεύθυνση του υποκαταστήματος στην Τρίπολη και, ελλείψει προσωπικού, της φόρτωσαν την πρόσθετη διεύθυνση του ΠΥΣΥ.
Είναι αναγκασμένη να καλύπτει με το 1/3 του προσωπικού που υπήρχε προ πενταετίας, μια τεράστια περιοχή ευθύνης που περικλείεται από τους νομούς Κορινθίας, Αρκαδίας, Αργολίδας, Λακωνίας και Μεσσηνίας! Παρόλ’ αυτά και ενώ ο κ. Χατζηδάκης θα έπρεπε να γνωρίζει τις ελλείψεις προσωπικού, αλλά και τις γραφειοκρατικές παλινωδίες του Δημοσίου, ζήτησε τον πειθαρχικό της έλεγχο.
Σε κάθε περίπτωση, ο αρμόδιος υπουργός γνωστοποίησε επίσης ότι είναι θέμα ημερών η λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου στο υπουργείο Εργασίας και στον e-ΕΦΚΑ, με στόχο να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Θα δέχεται δωρεάν κλήσεις 24 ώρες το 24ωρο έτσι ώστε να υποχωρήσει η γραφειοκρατία και να περιοριστούν οι ουρές στα υποκαταστήματα του Φορέα.