Νέο σοκ σε κλινική: 67χρονος στην Εντατική μετά από λάθος μετάγγιση αίματος
Νέο περιστατικό ιατρικού λάθους σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (8/9) σε ιδιωτική κλινική, όπου ένας 67χρονος ασθενής υπέστη λανθασμένη μετάγγιση αίματος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, νοσηλεύτρια χορήγησε στον ασθενή αίμα διαφορετικής ομάδας. Το σφάλμα αποκαλύφθηκε από τη σύζυγό του, τη στιγμή που ο 67χρονος είχε ήδη λάβει 40 ml από τα 200 ml της φιάλης.
Ο ασθενής διακομίστηκε εσπευσμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ γύρω στις 2 τα ξημερώματα η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη δύο γιατρών της κλινικής —μιας 32χρονης και ενός 50χρονου— καθώς και της 26χρονης νοσηλεύτριας που φέρεται να έκανε το λάθος.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση και βαριά σωματική βλάβη κατά συναυτουργία, με τους τρεις να οδηγούνται στον εισαγγελέα.
- 1 λεπτό πριν Το απλό κόλπο για να κρατήσετε μακριά κουνούπια, μυρμήγκια και κατσαρίδες
- 1 ώρα πριν Έως 1 ευρώ για ένα ντους στην παραλία – Αντιδράσεις για το νέο μέτρο
- 2 ώρες πριν Τα 7 «κρυμμένα διαμάντια» της Ελλάδας για ήρεμες καλοκαιρινές διακοπές














