Επίσκεψη υπ. Εργασίας στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας με… παρατράγουδα
Υπάλληλος δεν αναγνώρισε τον Χατζηδάκη!
Τι και αν είναι εδώ και οκτώ μήνες, υπουργός Εργασίας; Τι και αν έχει συχνότατη παρουσία στους τηλεοπτικούς δέκτες; Ο Κωστής Χατζηδάκης «πέρασε απαρατήρητος» κατά την επίσκεψή του στον ΕΦΚΑ της Κέρκυρας. Μάλιστα, όπως ο ίδιος γνωστοποίησε μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας στο Facebook, ο υπάλληλος με τον οποίο συνομίλησε αρχικά ήταν εντελώς… απρόθυμος να δεχτεί ότι είχε απέναντί του, έναν Υπουργό…
Ο χαρακτηριστικός διάλογος έχει ως εξής:
«Καλημέρα, είμαι ο υπουργός» είπα στον υπάλληλο του ΕΦΚΑ που καθόταν πίσω από ένα γκισέ στην Κέρκυρα στις 9:00 σήμερα το πρωί. «Έλα τώρα, τι είναι αυτά;» μου απάντησε. «Κοιτάξτε με καλά. Είμαι ο υπουργός. Πιστέψτε με!» του είπα. «Ωωω, συγγνώμη, κύριε υπουργέ!» μου είπε εκείνος, αφού διαπίστωσε ότι δεν του κάνω πλάκα.
Επρόκειτο για μια ακόμη απροειδοποίητη επίσκεψη σε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ. Ο υπουργός Εργασίας βρέθηκε στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο της παράδοσης των οικισμών «Κέρκυρα V» από τον ΟΑΕΔ. Δεν έχασε λοιπόν την ευκαιρία, για να διαπιστώσει σε «πραγματικό χρόνο» πως λειτουργεί ο ΕΦΚΑ του νησιού.
Μάλιστα, στην επίσημη τοποθέτησή του, ο κ. Χατζηδάκης δεν έκρυψε την «ευχάριστη έκπληξή του», αφού διαπίστωσε «πως η κατάσταση ήταν καλύτερη από τον μέσο όρο του ΕΦΚΑ. Όλα ήταν εντάξει με την παρουσία των υπαλλήλων, οι υποδομές ήταν γενικά σε καλό επίπεδο, τα καινούρια κομπιούτερς είχαν παραδοθεί -τα υπόλοιπα για να καλυφθούν όλοι θα παραδοθούν σε μερικούς μήνες- και οι ασφαλισμένοι που ρώτησα ήταν γενικά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση. Τα ηλεκτρονικά ραντεβού που έχουν εισαχθεί πρόσφατα έχουν βοηθήσει πολύ να σταματήσουν οι ουρές και οι χαοτικές εικόνες. Όλοι το παραδέχονται αυτό, τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι ασφαλισμένοι. Και οι καινούριοι υπολογιστές κάνουν λιγότερο δύσκολη τη ζωή των υπαλλήλων.»
Βέβαια, ο υπουργός Εργασίας διαπίστωσε και τη βασική εκκρεμότητα στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας, που δεν είναι άλλη από την πραγματική συγχώνευση του πρώην ΙΚΑ με τον πρώην ΟΑΕΕ. Ταυτόχρονα, υπάρχουν και εκεί τα «γνωστά προβλήματα»: Η καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων και η ενημέρωση/εξυπηρέτηση του πολίτη. Εκτίμησε πάντως, ότι το φθινόπωρο θα υπάρχει ουσιαστική βελτίωση.
«Με την καλύτερη οργάνωση του ΕΦΚΑ, με τα παραπάνω κομπιούτερς, με τους δικηγόρους/λογιστές που πέφτουν και αυτοί στη μάχη, με τη βοήθεια ιδιωτικών εταιριών ο στόχος είναι να φτάσουμε το φθινόπωρο στην έκδοση 30.000 το μήνα από 10.000 που ήταν το καλοκαίρι του 2019», υπογράμμισε χαρακτηριστικά με δήλωσή του.
«Για την ενημέρωση των πολιτών έχουμε θέσει σε πιλοτική λειτουργία τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555. Οι τηλεφωνητές απαντούν πλέον αμέσως, αλλά αυτό δεν φτάνει. Καθώς πρέπει να λειτουργήσουν καλύτερα οι σχετικές υποστηρικτικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, προκειμένου οι πολίτες να παίρνουν σε όλες τις περιπτώσεις γρήγορες και έγκυρες απαντήσεις. Αυτή θα είναι μια βασική μας προσπάθεια μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Και ελπίζω, χάρη και στη βοήθεια των εξειδικευμένων ιδιωτών συμβούλων και παρόχων υπηρεσιών που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια, η κατάσταση να αλλάξει αισθητά μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου».