Επικαιρότητα
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις των 1.000 ευρώ
Ποιοι οι δικαιούχοι - Μέχρι πότε η υποβολή αιτήσεων
Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022.
25/02/2022 | 12:11
Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποίησε ότι άνοιξε σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων όσον αφορά την λήψη της έκτακτης οικονομικής στήριξης.
Έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά).
Αφορά όσους επιβάτες παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου 2022.
Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022.
Παρακαλούνται οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.
Οι δικαιούχοι επιβάτες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για μία από τις κατωτέρω επιλογές:
-
τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 1.150 ευρώ
-
τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 550 ευρώ, καθώς και καταβολής χρηματικού ποσού 500 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών
-
την καταβολή χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών
Σύντομα θα αρχίσει η διαδικασία εξέτασης των αιτημάτων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει τους επιβάτες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την πορεία του αιτήματος τους.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω σχετική πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα τηλέφωνα : 2130121006, 2130121007 Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 16:00, ή αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: claims@trainose.gr