ΤΩΡΑ: Απειλή για βόμβα στη λ. Βουλιαγμένης – «Είμαι της 17 Νοέμβρη»
Συναγερμός σήμανε στην ΕΛΑΣ καθώς υπήρξε τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας σε κτήριο στην περιοχή της λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Άγνωστος ισχυρίστηκε: «Είμαι μέλος της 17 Νοέμβρη και έβαλα βόμβα σε ένα εργαστήριο γενετικής και σε δύο καταστήματα στο σημείο», αναφέρθηκε στο τηλεφώνημα.
Στο σημείο βρίσκεται ήδη κλιμάκιο του ΤΕΕΜ.
Περισσότερα:
- 3 λεπτά πριν Ψηφιακό ευρώ: Ένα βήμα πιο κοντά η εφαρμογή του – Τι αλλάζει για πολίτες και επιχειρήσεις
- 9 λεπτά πριν Βίντεο ντοκουμέντο από τη σύλληψη του 25χρονου που παρενόχλησε νεαρή στη Συγγρού
- 12 λεπτά πριν Μαρινάκης για Αβραμόπουλο: «Δεν είμαι δικαστής – Δεν τον καταδικάζω, ούτε τον αθωώνω»
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















