Θεσσαλονίκη: Λεωφορείο παρέσυρε πεζό – 4 άτομα στο νοσοκομείο
Αστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη, και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας, παρέσυρε πεζό το πρωί της Τετάρτης 4/9.
Ο οδηγός του λεωφορείου στην προσπάθειά του να αποφύγει τον πεζό που διέσχιζε το οδόστρωμα, φρέναρε απότομα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 4 επιβάτες και να μεταφερθούν για εξετάσεις στα νοσοκομεία Ιπποκράτειο και Άγιος Παύλος, όπως γνωστοποίησε το ΕΚΑΒ.
Από όσα είναι γνωστά μέχρι στιγμής, οι 4 επιβάτες είναι ελαφρά τραυματισμένοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Βόλος: Στο νοσοκομείο τρεις νέοι μετά από κατανάλωση “μαγικών μανιταριών”
- Νέα Φιλαδέλφεια: Κολώνα της ΔΕΗ έπεσε στη μέση του δρόμου – Ένας τραυματίας
- Μόλις τώρα Καιρός: Έρχεται 48ωρο με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
- 4 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: Μισθός 920 ευρώ και ένσημα – Ποιοι άνεργοι μπορούν να μπουν στο πρόγραμμα
- 15 λεπτά πριν Σέρρες: Ξεκινά σήμερα (24/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Στο εδώλιο ο 16χρονος κατηγορούμενος















