Θεσσαλονίκη: Απόβαση Τούρκων για την επέτειο του Κεμάλ
Χιλιάδες Τούρκοι εκδρομείς βρίσκονται σήμερα στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την 86η επέτειο, από το θάνατο του Κεμάλ Ατατούρκ. Αυτήν την ώρα πραγματοποιείται τελετή μνήμης στο σπίτι όπου γεννήθηκε ο ιστορικός ηγέτης της χώρας τους και στεγάζεται το προξενείο της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη.
Για το λόγο αυτό, κλειστή είναι για τους οδηγούς η οδός Αποστόλου Παύλου, ενώ τα τουριστικά λεωφορεία με τα οποία έχουν φτάσει οι Τούρκοι εκδρομείς στην πόλη, είναι σταθμευμένα και στα δύο ρεύματα της οδού Αγίου Δημητρίου, μέχρι το ύψος του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών του ΑΠΘ.
Διαβάστε επίσης: Έκτακτο επίδομα πριν τα Χριστούγεννα – Πώς θα το λάβετε
- 14 λεπτά πριν Πανελλήνιες 2026: Σήμερα (25/6) οι βαθμολογίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ – Πού θα δείτε τα αποτελέσματα
- 16 λεπτά πριν Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες μετά τα 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
- 20 λεπτά πριν Νέος δασμός 3 ευρώ στις αγορές από Temu, Shein και Amazon


















