Τέλος Νοέμβρη η έξαρση της εποχικής γρίπης
Τον εμβολιασμό τους για την γρίπη θα πρέπει να ξεκινήσουν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, σύμφωνα με την πρόεδρο της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη.
«Το εμβόλιο της γρίπης ήδη οι ομάδες υψηλού κινδύνου να ξεκινήσουν να το κάνουν γιατί θέλει και 15 ημέρες για αντισώματα και από εκεί και πέρα όλοι οι υπόλοιποι. Η γρίπη θα εμφανιστεί τέλος Νοέμβρη, αρχές Δεκέμβρη και θα πάει μέχρι τέλος Φλεβάρη».
Όπως λέει η ίδια:
« Πρέπει να το κάνουμε, ειδικά οι άνθρωποι που έχουν υποκείμενα νοσήματα είναι αυτοί που κάνουν τις επιπλοκές. Αυτοί πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα».
Διαβάστε επίσης:
- Μαρκόπουλο: «Γαζώθηκε» το 3χρονο αγοράκι- Βρέθηκαν 20 κάλυκες!
- Κίνδυνος για «Τέμπη» στο Μετρό; Συναγερμός για ρωγμές και φθορές σε σιδηροτροχιές
- 2 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 4 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 7 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες
















