Σοκαριστικό τροχαίο: Αυτοκίνητο παρέσυρε ζευγάρι με το μωρό τους
Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (11/9) στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όταν ένα αυτοκίνητο παρέσυρε δύο γονείς με το μωρό τους στη Θέρμη
Σύμφωνα με το thestival.gr, γύρω στις 11:00 όχημα παρέσυρε και τραυμάτισε τρεις πεζούς στη συνδετήρια οδό της ΕΟ Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου με την Περαία, στο ύψος των εγκαταστάσεων ιδιωτικού ΚΤΕΟ. Στο σημείο έσπευσαν ΕΚΑΒ αλλά και Κινητή Ιατρική Μονάδα.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο άνδρας και η γυναίκα έχουν τραυματιστεί σοβαρά και πως λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής τους, κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή τους. Το παιδάκι είναι καλά στην υγεία του. Νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Διαβάστε επίσης:
- 2 λεπτά πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 8 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου
















