Σκύλος το έσκασε από αυλή και χύμηξε σε δυο περαστικούς
Δύο άνθρωποι κατέληξαν στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχθηκαν από σκύλο στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο σκύλος διέφυγε από αυλή σπιτιού και επιτέθηκε σε δύο περαστικούς, τους οποίους δάγκωσε. Η αστυνομία συνέλαβε τη 49χρονη ιδιοκτήτρια του σκύλου για σωματική βλάβη από αμέλεια και παράβαση της νομοθεσίας περί ευζωίας των ζώων.
Τα δύο θύματα, ένας 20χρονος και μία 57χρονη, διακομίστηκαν σε νοσοκομείο, για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια αποχώρησαν. Στη 49χρονη συλληφθείσα βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.900 ευρώ και με τη δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος της οδηγήθηκε στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης.
Διαβάστε επίσης:
- Τέλη κυκλοφορίας: Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ και με απλήρωτα τέλη
- Έρχεται το Sports Pass – Ποιοι και πότε θα το λάβουν
- 2 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 5 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 13 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
















