Προσλήψεις με ΑΣΕΠ για 3 χρόνια στο Κτηματολόγιο - Πότε οι αιτήσεις
Ποιες ειδικότητες ζητούνται
Το «πράσινο φως» για την πρόσληψη υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ στο Ελληνικό Κτηματολόγιο έδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Όπως είχε ενημερώσει τους συνδρομητές της η υπηρεσία ‘Διορισμός Τώρα‘, από τις 2 Απριλίου είχε δημοσιευθεί απόφαση – κατανομή για την πρόσληψη 77 νέων υπαλλήλων Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το νέο προσωπικό θα υπογράψει συμβάσεις μίσθωσης έργου προκειμένου να καλυφθούν πρόσκαιρες και επείγουσες ανάγκες των έργων της κτηματογράφησης και να ολοκληρωθεί η διαδικασία μετεξέλιξης των υποθηκοφυλακείων σε κτηματολογικά γραφεία καθώς και της προθεσμίας και του τρόπου υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, της διάρκειας των συμβάσεων και κάθε άλλης σχετικής λεπτομέρειας.
Σύμφωνα με τις διευκρινίσεις του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργου Στύλιου, οι νέοι υπαλλήλοι θα συστήσουν τη νέα ομάδα δράσης που θα τρέξει το πρόγραμμα κτηματογράφησης αλλά και τη μετεξέλιξη των υποθηκοφυλακείων σε 92 Κτηματολογικά Γραφεία και υποκαταστήματα, προχωράει το Κτηματολόγιο. «Αυτή η ομάδα θα αποτελείται από μηχανικούς, επιστήμονες της πληροφορικής και νομικούς, οι οποίοι θα προσληφθούν για τρία χρόνια και θα αναλάβουν, μεταξύ άλλων, να στήσουν τη νέα δομή του Κτηματολογίου, υλοποιώντας τους διαγωνισμούς για τον εξοπλισμό τους, τη μεταφορά των αρχείων από τα υποθηκοφυλακεία και τις συγχωνεύσεις αυτών», σημειώνει ο υφυπουργός.
Οπως επισημαίνει, «παράλληλα αναζητούμε λύσεις για τη στελέχωση των 92 Κτηματολογικών Γραφείων και υποκαταστημάτων τους, αφού μεγάλο μέρος του προσωπικού των υποθηκοφυλακείων μετακινήθηκε σε άλλες υπηρεσίες του υπουργείου Δικαιοσύνης αντί του Κτηματολογίου».
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στο ΑΣΕΠ αναμένεται να ”τρέξει” το διάστημα 5 έως 20 Ιουλίου.
Οι νέες θέσεις/ τομείς που θα καλύψουν οι νεοπροσληφθέντες:
- 5 κεντρικοί συντονιστές μετάπτωσης. Θα υποστηρίξουν κεντρικές υπηρεσίες και θα παρακολουθούν 17 περιφερειακούς συντονιστές, στη διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων διοικητικών, οργανωτικών και οικονομικών εργασιών
- 17 περιφερειακοί συντονιστές μετάπτωσης. Θα διεκπεραιώνουν όλες τις απαιτούμενες διοικητικές, οργανωτικές ενέργειες για την ενσωμάτωση των υποθηκοφυλακείων
- 2 στελέχη ενημέρωσης χωρικών δεδομένων. Θα παρέχουν τεχνική υποστήριξη για την ενημέρωση και τη βελτίωση της ακρίβειας της χωρικής κτηματολογικής βάσης δεδομένων
- Εντεκα στελέχη διαχείρισης, ελέγχου ποιότητας παραδοτέων, τεχνικής υποστήριξης των μελετών κτηματογράφησης και υποστήριξης των Επιτροπών Ενστάσεων
- 2 στελέχη τεχνικής υποστήριξης αρχείου και προώθησης υπηρεσιών. Θα υποστηρίζουν τη χορήγηση και τις πωλήσεις κτηματολογικών και χαρτογραφικών στοιχείων αλλά και αεροφωτογραφιών
- 5 διαχειριστές κτιριακών εγκαταστάσεων. Θα διαχειρίζονται τις εγκαταστάσεις και τα αρχεία των Κτηματολογικών Γραφείων
- 4 διαχειριστές προμηθειών Κτηματολογικών Γραφείων. Θα παρακολουθούν τις αναθέσεις προμηθειών και υπηρεσιών
- 6 οικονομικά στελέχη. Θα είναι υπεύθυνα για όλες τις δαπάνες και όλα τα έσοδα των Γραφείων Κτηματογράφησης
- 5 στελέχη διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού Διοικητικής Μέριμνας
- 20 στελέχη Πληροφορικής.
Το ΦΕΚ της απόφασης, εκτός των απαιτούμενων κριτηρίων για την πρόσληψη του νέου προσωπικού, περιλαμβάνει την πλήρη κατανομή των θέσεων.
Δείτε ολόκληρη την απόφαση: Κτηματολόγιο