ΠΝΟ: Λήγει η απεργία, λύνουν κάβους τα πλοία μετά τις 2 το μεσημέρι
Τέλος στην τετραήμερη απεργιακή της κινητοποίηση αποφάσισε να βάλει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), έπειτα από τη σημερινή συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία της με τον υπουργό Ναυτιλίας, Χρήστο Στυλιανίδη.
Η απεργία λήγει, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΠΝΟ, στις 2 το μεσημέρι της Παρασκευής.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αρκετοί θα μπορέσουν να ταξιδέψουν ενόψει του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου.
Περισσότερα:
- 4 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 7 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 15 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















