ΟΑΕΔ: Ενισχύεται το τηλεφωνικό κέντρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση
Ανακοίνωση του Οργανισμού
Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και τη μείωση του συγχρωτισμού στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2), ο ΟΑΕΔ ολοκλήρωσε ταχύτατα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών και όλες οι υπηρεσίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά.
Διαισθανόμενη την αναγκαιότητα και με ισχυρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η εταιρεία «Teleperformance Hellas» ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του ΟΑΕΔ για τη στήριξη των υπηρεσιών του 11320 και προσέφερε δωρεάν τις υπηρεσίες 5 υπαλλήλων, που θα παρέχουν υποστήριξη για το χρονικό διάστημα των έκτακτων αναγκών.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 11320 (αστική χρονοχρέωση) λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.
Πατήστε το κουμπί “Δείτε το έγγραφο” για να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση του Οργανισμού