Μεταπτυχιακό στην Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας
Κατευθύνσεις, διάρκεια, δίδακτρα, προθεσμία
Ειδικεύσεις:
- Αντιμετώπιση Διαταραχής Ακουστικής Επεξεργασίας (ΔΑΕ) – Ψυχοακουστικές εφαρμογές στον Αυτισμό, την Σχιζοφρένεια, την Βαρηκοΐα και τις Μαθησιακές Δυσκολίες
- Διάγνωση Διαταραχής Ακουστικής Επεξεργασίας (ΔΑΕ) – Ψυχοακουστικές εφαρμογές στον Αυτισμό, την Σχιζοφρένεια, την Βαρηκοΐα και τις Μαθησιακές Δυσκολίες
Σκοπός του προτεινόμενου προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης και εξειδίκευσης σε επαγγελματίες υγείας και εκπαιδευτικούς στον τομέα της Ψυχοακουστικής, της διάγνωσης και αντιμετώπισης της Διαταραχής Ακουστικής Επεξεργασίας (ΔΑΕ)-με έμφαση στις Ψυχοακουστικές εφαρμογές στον Αυτισμό, τη Σχιζοφρένεια, τη Βαρηκοΐα και τις Μαθησιακές Δυσκολίες.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να εκδηλώσουν ηλεκτρονικά την πρόθεση συμμετοχής τους στέλνοντας μήνυμα στο a.e.sereti@gmail.com με θέμα “Εκδήλωση ενδιαφέροντος στο ΠΜΣ “Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας” και αναγράφοντας ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και e-mail επικοινωνίας.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών είναι πλήρους φοίτησης με διάρκεια 18 μηνών, ενώ τα δίδακτρα ανέρχονται στα 4.000 ευρώ.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως την Δευτέρα 3 Μαΐου 2021
Λίγα λόγια για το Τμήμα
Το Τμήμα Ιατρικής είναι ένα από τα τέσσερα Τμήματα της Σχολής Επιστημών Υγείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ιδρύθηκε ως Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 1942, κατά τη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής στην Ελλάδα.
Τα αίτια της καθυστέρησης της ίδρυσής της κατά 17 χρόνια, σε σχέση με την αρχική ίδρυση του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, θα πρέπει να αναζητηθούν, εκτός των άλλων, και στις αντιστάσεις που προέβαλε, για συντεχνιακούς λόγους, το τότε ιατρικό κατεστημένο της πόλης.
Ο αριθμός των φοιτητών της κατά το πρώτο ακαδημαϊκό έτος λειτουργίας της (1942-43) ανήλθε σε 385, από τους οποίους 274 ήταν άντρες.
Μερικά από τα φλέγοντα προβλήματα που αντιμετώπισε η σχολή, όπως αναφέρονται στο λεύκωμα «63 Χρόνια Ιατρικής Σχολής», ήταν η αδυναμία προσέλευσης εκλεγέντων καθηγητών από την Αθήνα, η παύση και η επανάκριση των καθηγητών μετά την απελευθέρωση και οι ελλείψεις σε υποδομές.
Οι πρώτοι καθηγητές των τακτικών εδρών της σχολής ήταν οι: Ν. Μιχαλακέας, Α. Κοτσαύτης, Σ. Σαμαράς, Ν. Κλεισιούνης, Κ. Ηλιάκης, Γ. Πάγκαλος, Γ. Χατζηβασιλείου, Γ. Δεληγιάννης, Κ. Αλεξανδρίδης, Μ. Πετζετάκης, Π. Φωτεινός και Σ. Βέρας.
Η Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης μετονομάστηκε σε Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας.
Με το Π.Δ. 247/2004 (ΦΕΚ 235/30.11.2004 τ.Α’) η Σχολή Επιστημών Υγείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καταργήθηκε και το Τμήμα Ιατρικής που υπαγόταν σ’ αυτήν επανήλθε στο πρότερο καθεστώς της Ιατρικής Σχολής.
Ως ημερομηνία μετονομασίας του Τμήματος Ιατρικής σε Ιατρική Σχολή ορίστηκε η 11η Ιουλίου 2005.
Με το ΠΔ 98/2013 (ΦΕΚ 134/5.6.2013 τ.Α’) η Ιατρική Σχολή μετονομάστηκε σε Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας.
Σκοπός του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας είναι η εκπαίδευση των φοιτητών της και η παραγωγή υψηλού επιπέδου ιατρικού επιστημονικού δυναμικού για τη χώρα.
Επίσης, στόχο αποτελεί η παραγωγή αξιόλογου ερευνητικού έργου, τόσο αυτοδύναμου, όσο και σε συνεργασία με άλλα ερευνητικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Γίνεται προσπάθεια, η επαφή με την ερευνητική διαδικασία να αρχίζει ήδη από το διάστημα της προπτυχιακής εκπαίδευσης των φοιτητών, με τη συμμετοχή τους σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα των Εργαστηρίων και των Κλινικών, τα αποτελέσματα των οποίων παρουσιάζονται, κυρίως, στο Επιστημονικό Συνέδριο του Τμήματος Ιατρικής (ΕΣΙΣΑΠΘ) που διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια.
Βασικός εκπαιδευτικός στόχος του Τμήματος είναι, πρώτα από όλα, η μετάδοση στους φοιτητές των ηθικών αξιών, που διέπουν την άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος-λειτουργήματος, και η εξασφάλιση των επιστημονικών γνώσεων, που θα τους επιτρέψουν να διαγιγνώσκουν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα γενικά ιατρικά προβλήματα, τα οποία θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν μετά την αποφοίτησή τους από το Τμήμα.