Κοινωνικό Μέρισμα 2018: Τα λάθη που «μπλοκάρουν» την διαδικασία καταβολής
Δεύτερη ευκαιρία για χιλιάδες νοικοκυριά - Πότε εκπνέει η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών
Λάθη που «μπλοκάρουν» την διαδικασία καταβολής του κοινωνικού μερίσματος, φαίνεται να παρατηρούνται σε πολλά νοικοκυριά, όλης της χώρας.
Ήδη, περίπου 1,3 εκ. δικαιούχοι που έκαναν αίτηση μέχρι την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου, είδαν τους λογαριασμούς τους να πιστώνονται με το ανάλογο χρηματικό ποσό που δικαιούνται .
Ωστόσο, «τεχνικά» προβλήματα αντιμετώπισαν αρκετοί που συμπλήρωσαν αίτηση για την δεύτερη δόση, με αποτέλεσμα χιλιάδες αιτήσεις να επανεξετάζονται εκ νέου.
Η δεύτερη ευκαιρία για όσες αιτήσεις λάβουν «πράσινο φως» δίνεται μέχρι και την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου, ενώ το ποσό θα καταβληθεί την Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου.
Ο επανέλεγχος πραγματοποιείται προκειμένου να επιλεγούν οι δικαιούχοι και να καταθέσουν νέα αίτηση, έτσι ώστε να τους καταβληθεί – ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση και τα εισοδήματά τους – μέρος των χρημάτων που απομένουν από το συνολικό ποσό των 710 εκατ. ευρώ.
Τα λάθη που «μπλοκάρουν»
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ, τα λάθη που προκαλούν σύγχυση στην διαδικασία του αιτήματος εντοπίζονται στα προσυμπληρωμένα στοιχεία. Ειδικότερα, προβλέπεται να επανελεγχθούν αιτήσεις με λάθη σε:
- ΑΜΚΑ
- ΑΦΜ
- Χρόνο ανεργίας
- αιτήσεις που δεν έχουν ακυρωθεί αλλά έχουν μεταφερθεί για την επόμενη πληρωμή (144.000 αιτήσεις).
- αιτήσεις με λάθη στους λογαριασμούς IBAN και
- αιτήσεις με δικαιούχους που δεν ήταν κάτοικοι Ελλάδας τα τελευταία πέντε χρόνια
Απαιτείται, λοιπόν, προσοχή στην σωστή συμπλήρωση του ΙΒΑΝ, του email και του αριθμού κινητού τηλεφώνου του κάθε δικαιούχου, ενώ πρέπει να τονιστεί πως οι αιτούντες μπορούν να απευθύνονται σε ΚΕΠ, ΕΦΚΑ, και ΟΑΕΔ για τυχόν λάθη, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.