Καλαμάτα: Εξουδετερώθηκε η οβίδα που εντοπίστηκε στο λιμάνι
Εξουδετερώθηκε η οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου που εντοπίστηκε το απόγευμα της Κυριακής (1/6) στο λιμάνι της Καλαμάτας.
Άμεσα ο χώρος αποκλείστηκε και το πρωί της Δευτέρας (2/6) στο σημείο έσπευσε ειδικό κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Ναρκοπεδίων Ξηράς του Στρατού προκειμένου να εξοντώσει το αντικείμενο.
Η όλη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας. Οι πυροτεχνουργοί παρέλαβαν την οβίδα και προχώρησαν σε ελεγχόμενη έκρηξη στο Πεδίο Βολής Καλαμάτας.
- 6 λεπτά πριν Βίντεο ντοκουμέντο από τη σύλληψη του 25χρονου που παρενόχλησε νεαρή στη Συγγρού
- 9 λεπτά πριν Μαρινάκης για Αβραμόπουλο: «Δεν είμαι δικαστής – Δεν τον καταδικάζω, ούτε τον αθωώνω»
- 10 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο: Υπό μερικό έλεγχο το μέτωπο – Δεν απειλήθηκαν κατοικίες















