Καλαμάτα: Εξουδετερώθηκε η οβίδα που εντοπίστηκε στο λιμάνι
Εξουδετερώθηκε η οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου που εντοπίστηκε το απόγευμα της Κυριακής (1/6) στο λιμάνι της Καλαμάτας.
Άμεσα ο χώρος αποκλείστηκε και το πρωί της Δευτέρας (2/6) στο σημείο έσπευσε ειδικό κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Ναρκοπεδίων Ξηράς του Στρατού προκειμένου να εξοντώσει το αντικείμενο.
Η όλη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας. Οι πυροτεχνουργοί παρέλαβαν την οβίδα και προχώρησαν σε ελεγχόμενη έκρηξη στο Πεδίο Βολής Καλαμάτας.
- 1 λεπτό πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 2 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 11 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις
















