Καλαμάτα: Οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στο λιμάνι
Οβίδα μήκους 80 εκατοστών εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (2/6) στο λιμάνι της Καλαμάτας, σημαίνοντας συναγερμό στις Αρχές.
Το αντικείμενο εντοπίστηκε -περίπου οξειδωμένο- στο βυθό του λιμανιού κατά τη διάρκεια εργασιών, με την επιφάνεια του καλυμμένη από φύκια. Όπως αναφέρει το τοπικό μέσο messinialive, πρόκειται για οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου από πλοίο, ηλικίας άνω των 85 ετών.

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απέκλεισε την περιοχή, ενώ παράλληλα ενημερώθηκε ειδικό κλιμάκιο Πυροτεχνουργών του Στρατού για την εξουδετέρωσή του.
- 2 λεπτά πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 4 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 8 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου















