ΗΣΑΠ: Τραυματισμός επιβάτη στην Κηφισιά
Τραυματισμός επιβάτη σημειώθηκε πριν από λίγο σε σταθμό του ΗΣΑΠ και ειδικότερα στον σταθμό Κηφισιά.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, πρόκειται για γυναίκα επιβάτη η οποία κατά την προσπάθεια εισόδου της στον συρμό τραυματίστηκε ελαφρώς στο πόδι.
Oι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως γύρισε το πόδι της και την παρέλαβε το ΕΚΑΒ. Προσωρινά είχε διακοπεί η διέλευση συρμών, ωστόσο η κυκλοφορία έχει ήδη αποκατασταθεί.
Περισσότερα:
- 8 λεπτά πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο
- 9 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Τι ισχύει για την επίδειξη απαντητικών φύλλων στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία
- 13 λεπτά πριν Παράταση στις αναστολές για το Κτηματολόγιο: «Παγώνουν» αγωγές του Δημοσίου
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!

















