Ετοιμάζεται αυστηρό lockdown για την «κόκκινη» Αττική
Στο τραπέζι απαγόρευση κυκλοφορίας και νέο κλείσιμο της αγοράς
Αποφάσεις για το ενδεχόμενο τοπικού lockdown στην Αττική θα λάβει άμεσα η κυβέρνηση καθώς η μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας χαρακτηρίστηκε ως «κόκκινη» από τους ειδικούς λοιμωξιολόγους.
Η κυβέρνηση θα αποφασίσει για μια σειρά μέτρων που αφορούν, πέρα από την κυκλοφορία των πολιτών, τα σχολεία και τη λειτουργία της αγοράς μετά τα φαινόμενα συνωστισμού που παρατηρήθηκαν.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε χθες στο υπουργικό συμβούλιο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η απάντηση της κυβέρνησης σε ενδεχόμενο επιδείνωσης της κατάστασης «θα είναι πάντα δυναμική» τονίζοντας ότι «ανοίγουμε δραστηριότητες όταν τα κρούσματα υποχωρούν, τις περιορίζουμε όταν αυτά αναζωπυρώνονται. Κρατάμε τις απαραίτητες ισορροπίες ανάμεσα στις ανάγκες της δημόσιας υγείας και της εθνικής οικονομίας, αποφασίζοντας κάθε εβδομάδα ανάλογα με τα δεδομένα».
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ειδικοί και η κυβέρνση σχεδιάζουν την απαγόρευση της κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 5 το πρωί, χωρίς όμως να έχει παρθεί τελική απόφαση για ένα τέτοιο «αυστηρό» μέτρο.
Προς αναβολή το άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων σε «κόκκινες» περιοχές
Όσον αφορά το άνοιγμα των γυμνασίων και λυκείων και την επιστροφή των μαθητών στα θρανεία, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι στις «κόκκινες περιοχές» θα παραμείνουν κλειστά, ωστόσο εξετάζεται το ενδεχόμενο να επιστρέψουν στα θρανία μόνο οι μαθητές της Γ’ Λυκείου λόγω των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Για τη δευτεροβάθμια, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη, ετοιμάζεται κανονικά άνοιγμα από τη Δευτέρα με διορθωτικές κινήσεις αν χρειαστεί.
Σημειώνεται ότι τα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί θα συνεχίσουν κανονικά τη λειτουργία τους.
Επιστροφή στο click away
Σε ό,τι αφορά στο λιανεμπόριο, πιθανότερο σενάριο για τη λειτουργία του αποτελεί η επιστροφή στο click away, όπως έγινε και κατά την περίοδο των εορτών, ενώ δεν αποκλείεται για τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης να εφαρμοστεί το μοντέλο «click in shop», δηλαδή αγορές μέσα στο κατάστημα με προγραμματισμένο ραντεβού.
Διαβάστε επίσης: