Θέσεις εργασίας
Εργασία για εννέα ειδικότητες στον ΑΒ Βασιλόπουλο
Σε Θεσσαλονίκη, Ξάνθη, Κομοτηνή, Πάτρα και Γέρακα - Τα προσόντα
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος προσλαμβάνει προσωπικό εννέα δώδεκα ειδικοτήτων σε πέντε περιοχές.
16/05/2021 | 11:00
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος προσλαμβάνει προσωπικό εννέα δώδεκα ειδικοτήτων σε πέντε περιοχές.
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος επιλέγει υπαλλήλους εννέα ειδικοτήτων σε πέντε περιοχές.
Αναλυτικά ζητούνται:
- Payroll Assistant (Γέρακας) – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, εμπειρία 4 χρόνων στην έκδοση μισθοδοσίας, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας, καλή γνώση χειρισμού συστήματος ScanHRMS, αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
- R2R Fixed Assets Supervisor (Γέρακας) – Πτυχίο Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, καλή γνώση SAP, ικανότητα διαχείρισης και ανάλυσης αριθμών, αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες
- Branding & Store Activation Specialist (Γέρακας) – Πτυχίο AEI Marketing ή Επικοινωνίας & Διαφήμισης ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση MS Office, επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη, αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες
- Business Analyst Retail Marketing and Digital (Γέρακας) – Πτυχίο Μάρκετινγκ ή Οικονομικών ή Τεχνολογικών Επιστημών, εμπειρία 3 χρόνων στην ανάλυση συστημάτων, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, γνώση Agile, υπευθυνότητα
- Media Planning Associate (Γέρακας) – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ σε Μάρκετινγκ ή Επικοινωνία & Διαφήμιση ή Διοίκηση Επιχειρήσεων, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη, προσανατολισμός στον πελάτη, ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών και διαφορετικών έργων
- Δικηγόροι (Γέρακας) – Πτυχίο Νομικής Σχολής, εμπειρία 3 χρόνων σε νομική διεύθυνση εταιρείας/νομικό γραφείο, μέλος δικηγορικού συλλόγου ελλάδος, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες και διαχείριση διαδικασιών
- Συντονιστές Αποθηκών (Σίνδο Θεσσαλονίκης) – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ στην Εφοδιαστική Αλυσίδα ή Διοίκηση Επιχειρήσεων, εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, προηγούμενη χρήση ERP συστημάτων, αναλυτική σκέψη, ικανότητα λήψης αποφάσεων
- Εξωτερικοί Πωλητές (Πάτρα) – Απολυτήριο Λυκείου, πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ (επιθυμητό), εμπειρία 4 ετών σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office
- Προσωπικό Καταστημάτων (Κομοτηνή, Ξάνθη) – Απολυτήριο Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, γνώση Αγγλικών (επιθυμητό), γνώση χειρισμού Η/Υ, υπευθυνότητα
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.