Ενστάσεις για προσλήψεις στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ
Ολόκληρη η διαδικασία
Αρχίζει από σήμερα Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου, η διαδικασία υποβολής ενστάσεων για την πρόσληψη έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου για τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ, σχολικού έτους 2020-2021.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτές έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, κατά των Προσωρινών Πινάκων Κατάταξης, εντός 3 εργάσιμων ημερών και συγκεκριμένα από την Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου, έως και την Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου.
Οι υποψήφιοι μπορούν να δουν την κατάταξή τους με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης που υπέβαλαν.
Η ηλεκτρονική ένσταση μπορεί να υποβληθεί με δύο τρόπους:
1) Μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/katartise-kai-ekpaideutiko-periekhomeno/aitese-oromisthion-ekpaideutikon-iek-oaed
2) Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Pegasus του ΟΑΕΔ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://a2.oaed.gr/pegasus
Μετά την είσοδο στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και την πρόσβαση της ηλεκτρονικής αίτησης, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν «Αποτελέσματα Αξιολόγησης και δυνατότητα Υποβολής Ένστασης με μεταφόρτωση της ένστασης σε μορφή pdf στην σελίδα αίτησης του κάθε υποψηφίου».
Ο ΟΑΕΔ για πρώτη φορά υλοποιεί τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής ενστάσεων με σκοπό να διασφαλίσει την ταχύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στον ιστότοπο του Οργανισμού www.oaed.gr