ΕΦΚΑ: Επαναλειτούργησαν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Στον αέρα μετά από τέσσερις μέρες εκτός λειτουργίας, ο διαδικτυακός ιστότοπος του οργανισμού
Μετά από ένα τετραήμερο άτυπο «lockdown», οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ τέθηκαν και πάλι σε πλήρη λειτουργία. Το ίδιο ισχύει και για τα Πληροφοριακά Συστήματα τόσο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όσο και των λοιπών υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα που υποστηρίζονται από τα συστήματα του Φορέα.
Η μετάπτωση των εφαρμογών του ΕΦΚΑ στις υποδομές κυβερνητικού νέφους (G-Cloud) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Με την εν λόγω δράση, εκσυγχρονίστηκαν καίριες υποδομές του e-ΕΦΚΑ και σημειώθηκαν σημαντικές εξελίξεις στις ηλεκτρονικές του υπηρεσίες.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της μετάπτωσης ενισχύθηκε σημαντικά η ταχύτητα απόκρισης των συστημάτων, η επεκτασιμότητα, βελτιώθηκαν οι προδιαγραφές ασφαλείας τους και μειώθηκε αισθητά το
κόστος λειτουργίας. Έγινε, έτσι, το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για τη συνολική μετάπτωση των εφαρμογών του Φορέα στις υποδομές του κυβερνητικού νέφους (G-Cloud).
Επίσης, αποκαταστάθηκε πλήρως και η συνεχής εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων από τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555.
Το έργο της μετάπτωσης υλοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του αρμόδιου Υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ Αλέξανδρου Βαρβέρη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου.